دلم برای ستارهه می سوزه...

 


_ اگه یه روز یکی از ستاره ها نباشه اون یکی چی کار کنه آخه؟گناه داره...نداره؟


_آره عزیزم.گناه داره


_خوب پس ستارهه چی کار کنه؟


_به عشق اون که دیگه نیست لبخند بزنه !! به عشق چشماش چشمک بزنه!


_آخه نمی تونه... دلش داره هی تنگ میشه... گناه داره نداره؟!!...........


_ آره دونه ی انارم. ولی اگه اون ستارهه بدونه اون که رفته تمام آرزوش خنده ی این ستاره ی کوچولوه.می خنده... مگه نه؟


_یه چیز میگم دعوام نکنیا...خوب؟


_ باشه..بگو شاپرکم..؟


_من گریه دارم...


_واسه ی چی؟!!!!!!!!!!!


_خوب دلم واسه اون ستارهه می گیره.. گناه داره نداره؟!!!


_بیا یه قراری بزاریم... امشب تا خود صبح پیشم لالا کن.. اگه خواب بد دیدی می تونی برای همه ی ستاره هایی که دلت واسشون می گیره گریه کنی ولی اگه خواب خوب دیدی قول بده یه دنیا برام می خندی...قبول؟!!


_اوهوم...


** کاش می دونستی اون ستاره کابوس هر شبم شده...فردا اگر شبم با کابوس هم صبح بشه,برای تو می خندم....برای تو دنیا دنیا تا آخر دنیا می خندم...







۱) مامانم میگه غذاتو بخور پیشی...باز صد رحمت به گربه ها تو قد گنجشکم نمی خوری!!!!  یهو داداشم میگه اینو اینطور نبینید داره نقشه ی این طوطی های بیچاره رو می کشه!!!!!!!!!!!!


من تازه بعد از یک روز فهمیدم که چرا اینو گفته چون من به عنوان یک پیشی شناخته شدم خودم خبر ندارم!!





*دلم با چشم تو گاهی,کمی آرام می گیرد


تمام شعر دنیا را ز تو الهام می گیرد


غزل ناگفته می ماند بدون طعم آغوشت


چه بی منت لبانم از نگاهت کام می گیرد.... 


 خیلی دلم می خواست این دو بیتو غزلش کنم ولی نشد..شاید شبی با تلنگری دوباره.شاید...   







۲)شبامو تا صبح بیدارم.هی هر شب آرزو می کنم شبا طولانی تر بشه..آخ که چه کیفی داره سکوتو تنهاییش.دوس ندارم حتی یک لحظه ش از دستم بره!! اگه دوباره بچه شم و بخوام انشا بنویسم که بزرگترین آرزوتون چیه.؟   مینویسم: به نام خدا               من آرزو می کنم  همه ی روزا همیشه شب باشه همه ی شبا هم شب. که فقط من باشم و شب باشه و شب   







هر جا می خونم:فداش بشم!! انگار تو توی گوشم می گی فداااش بشم!! آرومو نجواگر...انگار تمامش نوازشه این فداش بشم های تو!!


        

0 نظرات:

ارسال یک نظر