من از نگاه هرزه بیزااااااااااااااارررم...

سلام

خیلی فاصله افتاد بین پستم,همش این چند روزنگران اینجا بودم ولی سرم خیلی شلوغ بود سرما هم خوردم.رفتم آمپول زدم.  میگم چقدر بعضی از این تزریقاتی ها خشنند,اینا بیشتر آدمو می ترسونند تا آمپول


به هر حال به خاطر تاخیرم معذرت می خوام


این روزا یه چن تایی کتاب روی دسم مونده,به قول یکی از دوستام می گفت اینترنت شده هووی کتابای نخونده ی من


بعضئ اوقات وقتی نگاه سنگین کسی رو حس می کنم انگار می کنم که یک دنیا مقابلمه که با نگاه هرزش داره به من به شعورم به شخصیتم توهین می کنه,اینجور موقع ها دوست دارم یا خودم محو شم یا شخص مقابل.نمی دونم عمق این بی زاریو چه طور بگم,ولی من واااقعا از نگاه هرزه بیییییزااااااااااااااارم.


*گفته بودی که چرا محو تماشای منی


وان چنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی


مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود


ناز چشمان تو قدر مژه بر هم زدنی!!!!!

0 نظرات:

ارسال یک نظر