اسم تو!

اسمت را دوست دارم......وقتی در دلم صدایت می زنم...وقتی زیر لب مزمزه اش می کنم.وقتی که میدانم از کامل به زبان اوردن اسمت بدت می آید و من برای دل تو نیمی از این بازیِ واژه را در دلم زمزمه می کنم..گاهی فقط دلم میخواهد صدایت بزنم ....نمی دانم چرا؟...مثل تشنگی نوعی حس آرامش بخش است که به تنم هجوم می آورد.... این حرف حرف واژه ی اسمت با شیطنت قلقلکم می دهد....بعد برای آنکه با خودت نگویی که دخترک دیوانه است به بهانه ای سر صحبت را باز کنم....و جملات کذاییِ  ِ بعد از صدا زدنت با "خوبی ؟ " های همیشگی و "مرسی" های همیشه اغاز شود.....شاید حتی صدایت می زنم که یادت نرود من هستم...بگویم: هی...نازنین..حواست به من هست؟!
من با نام تو ماه هاست که عشق بازی می کنم....با چند هجای مست ...با چند هجای عاشق!
*بهار فصل آفتاب و زندگی تو راهه....
**خونه ام! نقطه. :دی
***میخواستم شعر بنویسم..ولی چیزی به ذهنم نمیاد...پس بیخیال :دی
به این پست گلاره هم یک نگاهی بندازید..خصوصا آقایون محترم!



11 نظرات:

احسان گفت...

خیلی خویه که می نویسی

اسم من! گفت...

نازنین، حواسم برای توست

یک متولد دهه 60 گفت...

جالب مینویسی... صدا کردن اسم اونی که دوسش داری، خیلی خیلی حس قشنگیه.

سارا از ژوژمان گفت...

کاش من الان تو اون باغ گل بودم (آیکون دست زیر چانه)
کلا من هم از به زبون اوردن اسم آدما لذت می برم!یه حس خوبی بهم میده ! از کامل صدا کردن اسم و واج به واج ادا کردنش!

آرام گفت...

بده و بستان های عاشقانه!شیرین بود خیلی ورونا جان.

فهیما گفت...

سلام
چقدر این جمله شما غریب و اشنا بود
گاهی دلم عجیب هوای تو می کند
یاد این شعر افتادم
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
دائم برای تو
سال خوبی داشته باشی

شاسگول گفت...

دست كمي از شعر نداشت
يه عاشقانه تمام عيار بود
حسوديم شد به مخاطبش

حجی گفت...

بسی زیبا بود
مشکرم

بهنام تو گفت...

عجب! پس اوضاع طرفهای شما اینجوریه. خیلی دلم برای شما می سوزد که فکر می کنید بزرگترین فتح قرن، متوجه کردن مردها به چیزی است که یا هرگز رخ نداده یا اگر هم رخ بدهد، آب از آب تکان نخواهد خورد.

بیا، کمی جدی تر به زندگی نگاه کنیم. فارغ از کروموزوم و جنسیتی که نمی دانم کجا این شکلی رقم خورده. من و تو و دیگران کاری باید بکنیم تا عمر زمین تلف نشود. منتظر همراهیت هستم در این کار عظیم.

الهه ناز گفت...

خوبی های همیشگی و مرسی های همیشه...هی...نازنین..حواست به من هست؟!...با چند هجای مست...

روژین . گفت...

Wow خوشحالم خونه ای
تعطیلات بهت خوش بگذره در کنار خانوادت ....
ضمنااااااپست گلاره عالی بود یک حقیقت محض و خیلی نرم نوشته بود
اماااااااااا واقعاااا باید چکار کرد؟؟؟

ارسال یک نظر