می سوزم!

نور مانیتور روی دستانم می تابد و شریانهای خونی من به شکل مارهای گرسنه تمام این کلمات را می بلعند...من در این دکمه های دیجیتالی هزاره ی سوم گم شده ام..........من در تو..به شکل پی ام های رمانتیک فوبیاییم گم شده ام....تو همان فوبیای نشناخته ی منی که من همیشه به دنبالش از این ویندوز به ان ویندوز می پریدم....شریانها...شریانهای لعنتی...گلویت را..گلویم را سخت می فشارند......

ای خون..من از تو چی می خواهم؟

ای عشق..من از تو چه می دانم؟

ای یار....تو از عشق چه می پرسی؟

چشم می دوزم به عکس سیاه سفید یک متوهم سر خوش  و دخیل می بندم به همین مسنجرهای گاه و بی گاه نفرین شده.... که شاید

شاید

شاید...........تو را از من نگیرد.......

*چهار دیواری ها خفه ام کرده اند و من هنوز مثل همیشه انگار هرگز هیچ جا قرار ندارم....

**دوباره راهی ام......

13 نظرات:

ضعيفه اي كه فمنيست شد گفت...

http://femenism-life.blogsky.com ادرس جديدم

حسین محمودزاده گفت...

سلام
مدت ها بود غیبت داشتم و حال خدمت رسیدم برای جبران مافات .
باز خوبه که تو مسنجرها رو داری که برات یه کاری بکنند و شما رو از تنهائی دربیارند

دوشیزه (متولد اسفند) گفت...

چقدر این جملت رو دوست داشتم:

چهار دیواری ها خفه ام کرده اند و من هنوز مثل همیشه انگار هرگز هیچ جا قرار ندارم....

یوتاب گفت...

ورونا این چهاردیواری ها اول شروع میکنند به القا کردن حس خفگی بعد یواش یواش جدی جدی خفه میکنند همه مان را!!!!

پــریا گفت...

چهار دیواری ها خفه ام کرده اند و من هنوز مثل همیشه انگار هرگز هیچ جا قرار ندارم....

ورونا امیدوارم راهی که میری راه باشه ،
برام دعاکن که بی راه نرم

پــریا گفت...

خسته ام از تکرار

شاسگول گفت...

باز خوبه كه راهي هستي!
به هر كجا
مهم نيست!
مردابي نبودن مهمه

ضعيفه اي كه فمنيست شد گفت...

من چهار ديواري خودم دوست دارم بيشتر بهم حس آزادي ميدي تا خفگي هرچند كه خيلي كوچيكه!

صادق گفت...

يه پيشنهاد : فونت به اين ريزي با رنگ مات چشم رو اذيت مي كنه .
قاب قشنگيه ولي رنگ گرم ميخواد تا فونت درشت نا زيباش نكنه .
البته فقط يه پيشنهاده و شايد يه بهانه براي تنوع ...

حجی گفت...

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

نگار معبودی گفت...

گویند مگو سعدی چندین سخن از عشق
می گویم و بعد از من گویند به دوران ها
.
.
.
پی ام یا نامه ...
فرقی ندارم وقتی ریشه یه چیزه...

نگار معبودی گفت...

منم به روزم...

اکرم گفت...

خیلی باهات احساس نزدیکی می کنم

ارسال یک نظر