تابستونِ من

عصرای تابستون خوبند...خورشید می تابه....ولی مهربون می تابه....نمی سوزونه....فقط نوازش می کنندت.بچه تر که بودم خونه مون حیاط داشت ,خونه مون ایوون داشت.تابستونا آفتاب میزد رو ایوون....کیف میداد.خیلی کیف میداد.عصر که میشد رو ایوون ِ خونه مون با عروسکام بازی میکردم....من همیشه مامان بودم.مامانِ عروسکام....مامانِ دخترک....مامانِ آقا خرسه.....مامانِ آقای قورباغه......مطمئنم دوستم داشتند...مامانِ خوبی بودم خُب.
عصرای تابستون خوبند....من نه می ترسم....نه تنهام.....نه دنیا اونقدر تاریک میشه که کسی نبیندت.....نه اونقدر روشنه که خلوتت رو ازت بگیرند.عصرای تابستون شبیه یه معجونه که فرمولش تو هیچ کتابی نیست....همه ی عصرای تابستون عصرِ تابستون نیستند باید اونی باشه که تو رویاهامه....این جور وقتا نمی شه بری تو شلوغیِ مردم....باید یا تو اتاقت بمونی و از پنجره آفتاب رو نگاه کنی و التماس کنی که تورو خدا دیرتر غروب کن...یا اینکه بزنی به دلِ دشت.....یه جای دنج گیر بیاری و به هیچی فکر نکنی...به هیچ کس....فقط برگردی عقب و چشم بدوزی به دخترکی که روی ایوون مامانِ عروسکاش بود.....دخترکی که جز تنهایی و عروسکاش و رویاهاش هیچ کس و هیچ چیزِ دیگه آرومش نکرد و نمی کنه.......
عصرای تابستون خوبند....خیلی خوبند!!

13 نظرات:

آرام گفت...

به شدت با تو موافقم.هممون از روزهای بلند تابستون خاطرات خوش داریم.روزهای کوتاه زمستون دلگیرند...

لوکی گفت...

عصرای تابستون خوبن! اما عروسکا خوبترن!

بیگانه گفت...

مخصوصا روزای آخر تابستون که اصلا نمی خوام بگذرن.

كوشالشاهي گفت...

كلا تابستون خيلي خوبه . چون روزها ديرتر مي گذرند و آدم دير تر متوجه پير شدنش ميشه

كامران گفت...

حسرت دستهات مانده
به چشمهام
به خواب هام
به كش و قوسهاي تنم
در حسرت دستهات پرپر مي‌زنم
###
ما كه عاشق پاييزيم و شباي سرد زمستون.سلام وروونا

Unknown گفت...

. . . و نمیدونم تا کی ما حسرت خواهیم خورد؟

پیرمرد گفت...

شب را هرچه بیشتر التماسِ سحر کنی تاریک تر خواهد شد...

خپلی گفت...

یعنی کشته قالب وبت شدم !

arsham گفت...

من در کنار تابستون ،عاشق زمستون و شب های برانی و برفیش بیدم...
پاک ترین هوای دنیا ،همان هوایی است که دلت هوای دلی را میکند...
خونه نو و عیدت مبارک...

بوبوک گفت...

وبلاگت هم مثل توییترت قشنگه

ثلج گفت...

سلام
پس شما هم مثل من خسته شدید از بازی های بلاگفا. امیدوارم آخرین کوچ باشه برای شما و هم برای من. نمی دونستم که اسباب کشی چه قدر مزخرف است.

حسنی گفت...

hi
خیلی قشنگ بود عزیز

navid گفت...

salam,

ارسال یک نظر